2012. június 12., kedd

Az új diák,1. rész

Jó reggelt kívánok gyerekek!-hallatszott egy hang,ami az osztályfőnökünk,Jung Neul Neul volt.
-Jó napot magának is!-mondtuk elég egysíkúan.
-Mint,ahogy most említem,a mai nap különleges lesz.Ma érkezik az új osztálytársatok,ki várja már?
-Én,én!-kiabálták elszórva az osztálytársaim.
Én persze arra gondoltam,mi is lehet,jön egy új lány[csapat],akik teljesen hülyék.Ugyanis év elején csatlakozott a mi kis közösségünkhöz,két,ki nem állható ikerlány:Sam Rin Rin és Sam Ri Ra.Na ők aztán a fronton vannak,ha az összekutyulásról van szó.
-Te,Hiraki,miért nem tetted fel a kezed?-vont kérdőre Jung tanárnő.
-Hm,tudja,nem szeretnék egy olyan osztálytársat mint ez a két csitri,aki év elején ide jöttek lógni,mint egy csúnya pók duó!!!
Egyszer csak kopogást hallott az osztály.Mindenki az ajtó irányába fordult.Egy ismeretlen,de annál helyesebb fiú jött be.
-Mintha már láttam volna tegnap,ő hordott fel csomó dobozt a mellettünk lévő házba.-gondolkoztam.
-Szeretném nektek bemutatni Shin Soohyun-t,az új tagját a mi kis csoportunknak.Ő Incheon városából érkezett hozzánk.Kérlek Soohyun,mielőtt még elfoglalod a helyed,ami Hiraki mellett lesz,mesélj magadról valamit!
-Nos,annyeong mindenkinek-mosolygott.A nevem Shin Soohyun,Incheon városból jöttem ide.Van egy tesóm,Ra Ra.Kedvenc előadóm a Bigbang,szeretem a rollereket,minden álmom,hogy bekerüljek a Seoul FC-be.
Elmondta a kis mondókáját,és helyet foglalt mellém.Utána szó esett egy közös feladatról:
-Szeretnék egy csapatépítő munkát létrehozni veletek.-kezdi a tanárnő-A feladatotok az lenne,hogy egy közös a ti álomszigeteteket kéne létrehozni makett formájában,majd a szigetnek nevet adni.Ehhez bármit használhattok,beleértve olló,ragasztó,különböző papír,csillogós toll,dekoráló anyagok.Most pedig beosztom a csapatokat.-hadarta.Minzy szeme felcsillant hisz,velem szeretett volna egy csapatban lenni,de amikor meghallotta Junhyung nevét egy széles mosoly hagyta el arcát.
-Soohyun a te társad,nos kit válasszak?Hirakit vagy  Ri Ra-t??Szavazzunk!
-Ri Ra,Ri Ra-hallottam a többi hangot.
-OK,akkor eldöntöttük,hogy Hiraki lesz!-szólt közbe az osztályfőnök.
Utána egy monoton sulis nap következett,de én is Minzy szinte táncolva mentünk a folyosón át a szekrényünkhöz.
-Most,Minzy mindet adjunk bele,hisz az év utolsó tesi felmérése lesz,ami a 'Foci-torna' lesz!Tudod,ez az,hogy ki tud a legtöbbet kapura rúgni?
Elérkezett a testnevelés óra,jelentettek,majd a "Sprinter",merthogy így hívtuk a tanárunkat,mert gyorsan futott,mondta,hogy hozzunk ki mindenkinek elegendő labdát.Folyt a megmérettetés,én összesen nyolc pontot szereztem,Minzy 11-et,ezzel ő lett a legügyesebb a lányok közül.Bevittem a labdákat,és Soohyun is segített.-Néha eléggé elbambultam rajta,ami azt illeti!-valltam be magamnak.
Hazafele feltettem a fülhallgatóm,bekapcsoltam a Super Junior Mr.Simple dalát,majd amikor fellifteztem,hangos köszönést hallottam.
-Szia Hiraaaaaakiii!-kiabált anyu.
-Szia,anyu,mondd mi ez a finom illat?-vágtam közbe.
-A kedvencedet,kimchit főzök!
-Köszi anyu,most át kell mennem a szomszédba,mert a tanár egy saját projektet szabott ki,ahol Soohyunnal kell dolgoznom.-sóhajtottam,mondva,hogy pár óra múlva itthon leszek.
-Na,Hira ne vágj ilyen savanyú képet,tudom,hogy tetszik Soohyun!Hiszen eléggé el vagy pirulva!
-Ja,izé,öhöm-habogtam-ma Minzyvel kisminkeltük magunkat suli után,hogy jobban nézzünk ki.
-Na jó,nem tartóztatlak fel,menj csak,majd jössz,amikor jössz!
-Okés,pápá!
-Huh,ez eléggé simán ment,szerencsére.-sóhajtottam.
És ekkor becsöngettem a 73/b házba,ahol Soohyun lakott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése