2014. június 13., péntek

Csajos parti,135.rész

Alig akart eltelni a nap:a pihenő után Minnie az esküvői ruhaszalon részen segített egy egyszerű,de mégis csillogó ruhát találni,mialatt én és Minyoung a rendezvényszervező részlegen segítettünk összehozni egy egyedi születésnapi partit egy leendő 19 éves fiúnak.A parti témája az amerikai fényűzés:Las Vegas,kaszinó,reflektorok.Miután elengedett a főnökünk,Minnie és én boldogan mentünk hazafelé.Ő balra,én jobbra.Kis utazás után fáradtan estem be a házba,ahol remek illatok fogadtak:Seunghyun vacsorát főz.
-Szia Seunghyun!Mi jót főzöl?
-Szia noona!Csak egy kis spagettit készítek.De látom nagyon mosolyogsz.Csak nem valami programod lesz estére?
-De,valami olyasmi!Minnie és én elmegyünk egyet partizni.Vettünk új ruhát a kávészünetben.Fura,nemde?
-Kávészünetben ruhavásárlás?Az igen!-nevetett dongsaeng-Hánykor indulsz itthonról?
-Fél kilenckor,és kilenckor meg találkozunk a Club Paradise-ban.-bólintottam.
-Az remek.Akkor gyere,együnk,még van idő bőven.Vacsora után meg kezdhetsz készülődni:haj,köröm,ruha,minden.
-Wow Seunghyun dongsaeng,te mióta tudsz ennyi mindent a nőkről?
-Régi osztályomból a lányok is ilyenek voltak,meg hát ez alap.-nevetett széles mosollyal.
Ehhez hasonló hangulatban telt a vacsora további része.Miután mindent megettem,elkezdtem készülődni.Zuhanyoztam,kihúztam a szemem szemceruzával,megmostam a hosszú,végén kék,félig felnyírt -mondhatni extrém-hajamat,és nemsokára indulhattam is.Ahogy jöttem le a szobából,Seunghyun a nappaliban TV-t nézett,de hirtelen rám szegezte a tekintetét:
-Hoppá noona,neked aztán aztán van stílusod!-ámuldozott-Gyönyörű vagy,mint mindig!De vigyázz,nehogy valami srác utánad koslasson.-kacsintott.
-Jaj te!-mosolyogta-Teljesen zavarba hozol Seunghyun!
-Csak az igazat mondtam-vonta meg a vállát-De menj,nehogy elkéss!És vigyázz magadra!
-Igenis dongsaeng!-integettem,majd gyorsan odaszaladtam hozzá a magassarkúmban egy ölelésre.-Szia Seunghyun,majd jövök!-ezzel ki is léptem a ház ajtaján,hívtam egy taxit,ami a Club Paradise épületéig vitt.Amint beléptem a helyre,rögtön kiszúrtam Minnie-t az italos pultnál:
-Szia Minnie!-integettem,mint egy őrült.
-Hiraki,hello!-üdvözölt hasonlóképpen,majd egy gyors koktél után a táncparkettre igyekeztünk.Leginkább Calvin Harris,Tiesto,és ilyesmi dalokat játszottak,de felcsendült 1-2 Kpop remix is.Minnie mindent bele adott a táncba,két fiú rögtön oda is jött hozzá:
-Szia cicuskám,látom egyedül vagy!Nincs kedved csatlakozni hozzánk?
-Eh,nem vagyok egyedül,és kopjatok le,van barátom.-húzta ki magát Minnie.
-Na,de hárman olyan jót szórakoznánk!-próbálta csábítani barátnőmet a magasabbik srác.
-Na ide figyeljetek,ha még egyszer hozzá mertek szólni dongsaenghez,a gyilkos tűsarkúm által fogtok meghalni.Félig japán vagyok,harcművészetet is tanultam,szóval tűnés!-rivalltam a két fiúra.Úgy tűnt,hogy hatásos volt az ijesztésem,mert pillanatok múlva hűlt helye volt a két perverz disznónak.De Minnie nem állt le egész este:kinézte magának a DJ fiút.
-Dongsaeng,ne csinál ezt kérlek!-húztam a DJ pult felől-Gyere,inkább igyunk valami egzotikus koktélt!-kérleltem.
-Most miért?Talán neked is tetszik a DJ?
-Jaj Minnie,hagy ilyenekkel.Nekem elegem van a párkapcsolatokból.-vágtam rá reflexből.
-Miért nem mesélsz soha erről?Hiraki,olyan gyanús vagy.-szűkítette össze a szemeit.-De várj,van ötletem!-kuncogott.
-Ne kínozz ezzel.Majd hétfőn elmondod a munkahelyen.Most gyere,és menjünk inni egy jót.-mondtam,és sikeresen rávettem Minnie-t egy Bali koktélra,ami mindkettőnknek nagyon ízlett.Kicsit talán elszaladt velünk a ló,mert éjjel egykor,egymásba karolva dőltünk be a taxiba,ami először a barátnőmet,majd engem vitt haza.Gyorsan kifizettem a fuvart,és hangosan kopogtam az ajtón.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése