2014. május 31., szombat

Reform,134.rész

Persze Seunghyun nem hagyta annyiban,hogy az utcára kerüljek,természetesen befogadott.Igen,egy fiú baráttal élek egy fedél alatt,de több szobás háza van,így jól meg vagyunk a külön helyeken.Ahogy eltelt másfél-két hónap,úgy lettem magabiztosabb.A régi énem már csak a múlt:ma már nem vagyok az a szerény,érzékeny,szolid lány.Helyette egy rockosabb,vagányabb,és stílusosabb Hirakit láthat a világ.A mai nap egy fekete,ujjatlan,tunikát viselek bakanccsal,de a legszembetűnőbb a hajam:egyik oldalt felnyírták a hajkoronámat,így a másik oldalra van fésülve a többi hajszálam,amiknek a vége kék színben pompázik.Fekete és kék haj,rock stílus.Teljes fordulatot vett az életem.Azóta se beszéltem Soohyun-val,ami hiába bántott,valahogy nem volt időm arra,hogy ezzel foglalkozzak.Most vegyek egy nagy doboz fagyit,és a TV előtt fújjam ki az orromat,mert eldugult a sok sírástól?Nézzek szakítós,romantikus filmeket?Ugyan,hagyjatok már.Ha már a változásokról esett szó,tényleg átalakult az életem.Elköszöntem az Mnet világától,többé már nem a munkahelyem.Helyette egy rendezvényszervező iroda csapatának oszlopos tagja vagyok.Mivel elég jó cég,így két része van:egy esküvői ruha szalon,és egy szervező részleg,ahol lagzikon kívül lehet születésnapot,évfordulót,vagy egy hatalmas nyári partit szervezni.Új barátokat is találtam,aminek nagyon örültem,de Alseop és én még mindig tartjuk a kapcsolatot.Május vége van.A napsugarak egyre perzselőbbek,érződik a nyár illata Szöul levegőjében is.Kinéztem a sétálóutcára az iroda ablakán,majd a kolléganőmnek szóltam:
-Hé Minnie,nem megyünk ki kávészünetre?
-Felőlem mehetünk.Fogd a táskádat,addig szólok a főnöknek!-kacsintott.
Sikeresen elengedett minket Minyoung,így nyugodtan bóklászhattunk a kedvenc kávézónk felé.Ahogy bandukoltunk a sétálóutcában,Minnie egy káprázó ruhára lett figyelmes:
-Úristen Hiraki,látod azt a citromsárga,flitteres koktélruhát fekete övvel?
-Igen Minnie,látom!Megnézzük?Biztosan csinosan állna rajtad.-biccentettem,majd betértünk a boltba.Maga volt a paradicsom:tele csinos,nőies,divatos ruhákkal,ráadásul olyan áron,hogy szinte ingyen voltak.Minnie egyből a próbafülkébe robogott a kiszemelt darabjával,én pedig a ruharengetegben nézelődtem tovább.Ráakadtam egy tetszetős szerelésre:fekete,pánt nélküli,csillogós dressz,amihez egy bőrhatású boleró kapcsolódik.Ez az én stílusom.Amikor odaértem a próbafülkéhez,Minnie büszkén jött ki:
-Hiraki,ugye milyen szép ez a ruha?És az ára is elfogadható.Muszáj megvenni!-nézett kiskutya szemekkel a barátnőm.
-Figyelj,csajok vagyunk!A csinos cuccok járnak nekünk.Még én is felpróbálom a választott ruhát,majd mehetünk a pénztárhoz.10 perccel később mindketten nagy szatyrokkal sétáltunk ki a divatos üzletből,majd a kávézó felé vettük az irányt.Kettő Caramel Frappuccino-t és egy jeges kávét kértünk elvitelre.A jeges kávét Minyoung-nak vettük,mert neki is kijár a jóból.Úton vissza a stúdióba Minnie tett egy ajánlatot:
-Hé Hiraki!Ha már úgy is új ruhákat vettünk,ki is kellene próbálni őket.Este nem megyünk el valahova?
-Valami jó kis diszkóra gondolsz?
-Igen.Rám férne egy kis bulizás.Fel akarok szabadulni.
-Mondjuk este kilenckor találkozzunk a Club Paradise-ban?
-Igen,imádom azt a helyet.Akkor este parti!-ölelt át Minnie,majd visszamentünk a munkahelyünkre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése